پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۲۵
کد خبر: ۱۳۷۳۴۹
|
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱

نمایشگاه گروهی «نقاشی با قیر» در مجتمع فرهنگی هنری نور

نمایشگاه «نقاشی با قیر» با نمایش آثار محمدعلی روح‌اللهی و تعدادی از هنرجویان، در مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار می‌شود.

در نمایشگاه گروهی «نقاشی با قیر» مجتمع فرهنگی هنری نوربه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نمایشگاه گروهی «نقاشی با قیر» با حضور آثار محمدعلی روح‌اللهی و تعدادی از هنرجویان، از روز یکشنبه، یکم بهمن تا یازدهم بهمن از ساعت ۹ تا ۱۷ در نگارخانه آفرینش نور مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار خواهد شد.

در نمایشگاه «نقاشی با قیر» که با حضور افتخاری بهروز بلوری همراه است، آثار هفت هنرجوی روح‌اللهی به نامهای اشرف زحل، معصومه فرشباف، میترا رحمانی، زهرا بختیاری، بهناز رشنوادی، بهناز عباسیان‌زاده و امیر بهرامی در کنار آثار روح‌اللهی به نمایش گذاشته خواهد شد.

در حاشیه‌ برگزاری نمایشگاه، روز سه‌شنبه، سوم بهمن از ساعت ۱۱ تا ۱۵ کارگاه هنری نقاشی با قیر با حضور روح‌اللهی نیز برگزار خواهد شد و حضور علاقه‌مندان در آن آزاد و رایگان است.

محمدعلی روح‌اللهی، متولد سال ۱۳۲۴ در تهران، دارای مدرک کارشناسی نقاشی از دانشگاه هنرهای زیبای رم(ایتالیا)، درجه کارشناسی ارشد هنر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و عضو پیوسته‌ی انجمن نقاشان ایران است.

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه می‌توانند به نگارخانه آفرینش نور، واقع در فلکۀ دوم صادقیه، بلوار آیت‌الله کاشانی، بعد از پل شهید ستاری، جنب شهر کتاب، مجتمع فرهنگی هنری نور مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره 44088708 تماس بگیرند.


نظر شما